Sunday, December 25, 2005

Gabriel is toch naar de FINALE!!


Vroeger fantaseerde ik vaak over auditie doen bij Idols. Voor de jury staan en laten zien wat ik kan. Zou ik ze kunnen boeien met mijn stem? Wat zouden ze zeggen?
Ik heb het uiteindelijk gedaan. Heb mezelf ingeschreven en heb daar gezongen voor heel Nederland. Ik ben 1 van de laatste 27 geworden en daar ben ik heel trots op!

Maar hoe zou het eigenlijk zijn om in de finales te zitten? Nu kan ik hier alleen nog maar over dromen.

In mijn video podcast ga ik deze droom met jullie delen.
veel kijkplezier!

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Op deze droom heeft niemand gereageerd, maar je moet weten dat ik jou deze droom van harte gun!!
Tot nu toe ben je door ! De finale haal je zeker!!

GA UIT JE DAK GABRIEL !!!!!

21:26  

Post a Comment

<< Home