Thursday, January 19, 2006

Part 03 "What a Wonderful World"

Deel 3
Thema van vanavond is Jukebox songs from the 50's and 60's!

Ik zing ""What a Wonderful World" van Sam Cooke en heb na al jullie commentaar de hulp ingeschakelt van Koos...
Koos is mijn nieuwe zang/ performance coach...de oude coach zag het helaas niet meer zitten en is ontsnapt. Ik denk dat Koos me wel kan helpen naar de top!
Dit keer begint de film met een opname van de repetitie waarin Koos me een aantal goeie pointers geeft.




klik hieronder op "comments" en geef je commentaar. Jij bent dit keer de jury!

16 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Ook weer leuk gedaan. Vroeg me al af wanneer we wat achtergrond dansers/zangers te zien zouden krijgen! Jammer dat het publiek niet zo enthousiast was.... :D

00:24  
Anonymous Anonymous said...

Heb aan bovenstaand commentaar niets aan toe te voegen.

13:34  
Blogger Tamara le Roy said...

Echt wel supertof dat je zo'n goeie gerenomeerde coach hebt weet'n te strikken man! Echt tof. En neem zijn advies wel ter harte he? Ik vond je aan het begin van je live optredn wel'n beetje stijfjes, maar aan het einde kwam je toch wat meer los. Blijf in jezelf geloven he?
Goed gedaan!
P.S. Misschien kunn'n je achtergrondzangers nog een beetje choreografie-aanwijzings gebruik'n? Ik vond die ene een beetje een hark en dat leidt dan toch wel'n beetje af.

21:08  
Anonymous Anonymous said...

Hmmz, is dit serieus? Het is nu al de 3e keer op rij dat het wel grappig is. Je zou ook eens een keer serieus moeten zingen en performen. En zonder die koos (wegjagen die handel) No offence Koos. Je moet de 4e keer als die er komt, de tekst uit je hoofd leren en gewoon jezelf blijven. En geen achtergrondzangers meer (al waren die wel grappig). De zang was wel goed, tenminste ik kon het niet beter.
Groetjes Jan

15:43  
Anonymous Anonymous said...

Ik vond het wel komisch en moest erom lachen. Ik dacht: Is dit "Kopspijkers" of is dit "Idols". Ik heb uit (on)betrouwbare bronnen vernomen dat Jack Spijkerman bij Talpa op zoek is naar nieuwe cabarateske zangers voor een nieuwe show op de Zaterdagavond, als tegenhanger van Idols. Heeft-ie jou al een conctract aangeboden?

00:49  
Anonymous Anonymous said...

Je kan beter Gabe!!!
Heb eindelijk ook de vorige uitzendingen van jou gezien en vond die van Oudjaarsavond de beste!!

17:54  
Anonymous Anonymous said...

heb ik er natuurlijk niet van, vind je so wie so hartstikke goed!!!!

T.inge

17:55  
Anonymous Anonymous said...

P.S. Met Tinge ging iets mis........

17:56  
Anonymous Anonymous said...

Gabe, veel leuker dan tv ! Ik heb alle filmpjes nu achter elkaar kunnen bekijken en heb echt zitten genieten en lachen. De hoge zangstem past trouwens het best bij je (zei deze stemcoach, en nu een echte), verder zal ik al het advies aan je zeer professionele nieuwe zangcoach overlaten. Ik blijf je volgen,
groetjes Grace

10:47  
Anonymous Anonymous said...

Leuke zinsspeling 'Herman Brood kon in het begin ook niks'. Auch. Het wordt inderdaad steeds meer Kopspijkeresk. Nog even en de Talpa dudes hangen aan je lippen. En die zangkoos mag best wieberen, haal daarvoor in de plaats maar een choreograaf erbij voor je achtergrondkoor.

23:11  
Anonymous Anonymous said...

Gaat nergens over dit

14:28  
Anonymous Anonymous said...

"Anonymous" has no humor!! (sad face)

16:58  
Anonymous Anonymous said...

Anonymous weet niet wat entertainment is en dit is ENTERTAINMENT met een hoofdletter. Lig elke keer weer in een deuk!!!!
Of dat de bedoeling is.......

21:41  
Blogger In-Ah said...

anonymous is a 13 year old girl ... with acne and small boobs ...

23:31  
Anonymous Anonymous said...

Ach so...that is the problem then?!
Yea...I was 13 in the last century and I wear a cup D!!!

(dancing smiley)

Love, N.

13:45  
Anonymous Anonymous said...

Hoe verzin (en maak) je het in 1 week! Lachen!

PS Die twee lelijke dames op de achtergrond moet je vervangen!

Keep going Gabe!

En nog een BONUS-comment voor 'anonymous': je hebt je eigen tekst met je eigen tekst uitstekend verwoord.
1 ding kan ik je wel gelijk in geven; zulke simpele uitlatingen kun je inderdaad beter anoniem doen! Anders gaat het ergens nergens over en nergens komt nergens ergens toch! Erger, nergens ergens is ook ergens nergens. :-P

01:59  

Post a Comment

<< Home