Sunday, February 05, 2006

Part 05 "Hero"

Deel 5
Beter te laat dan nooit... Thema van vanavond is een hit van de laatste 5 jaar (vanaf 2000). "Hero" van Enrique Iglesias heb ik uitgekozen, omdat ik deze met zoveel gevoel kan zingen...de text is geniaal. Ik had de neiging om het met een spaanse accent te zingen, maar heb me achteraf bedacht...wilde geen imitatie van enrique doen :)




klik hieronder op "comments" en geef je commentaar. Jij bent dit keer de jury!

Ook als jullie suggesties hebben voor het liedje voor volgende week, hoor ik het graag!! Laat het achter in de comments!!! Het moet wel een disco nummer zijn!!


14 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Die grijns!! :-D Ookal wordt het met de week komischer, het blijft prima om naar te luisteren. Ach, wat mij betreft ga je nog wat verder met je persiflages, het gaat je prima af. ;-)

00:09  
Anonymous Anonymous said...

Dussssssssssss.....

Fijn om te zien dat je eindelijk van je zenuwen af bent en een lekker normaal, down to earth, 'gewoon jezelf' optreden neergezet hebt! Mensen die je niet kennen zullen misschien denken dat je een parodie op Don Enrique himself maakt...maar IK weet beter!

Keep going Gabe!

22:27  
Anonymous Anonymous said...

Ookal blijft je zang goed, moet je toch proberen meer jezelf te blijven want ik kreeg het gevoel dat je aan het imiteren was :-p

Ik durf te zweren dat ik jou ooit een keer of 100 heb horen zeggen dat je dit een walgelijk nummer vindt maar ik zal wel in de war zijn met iemand anders.... ;-)

22:32  
Blogger Gabriel said...

Ja, jullie nemen mij te serieus! of neem ik jullie te serieus? ...hm nu weet ik het ook niet meer.:)
Hero is best een goed nummer, maar wordt zo overgedramatiseerd door Don "moedervlek" Juan. Het was wel erg leuk om dit nummer juist overdreven te zingen, want de tekst vraagt er gewoon om! "would you die, for the one you loved?" what the!?

09:41  
Anonymous Anonymous said...

Gelukkig niet gezongen met je volle bewustzijn of wel....? Ha....ha....Walgelijk liedje maar zeker niet zo gezongen!! Eigenlijk heb je al die macho's even "te kakke" gezet!!!! Goed gedaan jochie!

Sterkte voor volgende week!!

21:44  
Blogger In-Ah said...

hombre...
you make me melt like butter...
I get carousel in head!

next time some more oil and less shirt?

10:05  
Anonymous Anonymous said...

Hey, nog geen goeie disco tune gevonden? Persoonlijk niet echt mijn genre. Iets van Abba misschien? Heh. Mocht motown nog langskomen: Marvin Gaye please!

23:47  
Anonymous Anonymous said...

Het is toch knap hoe je met minimale middelen een breed scala aan emoties weet te verbeelden.
Van het schichtige van Peter Lorre in 'M - Eine Stadt sucht einen Mörder', het ongemak van een toekomstig prostaatlijder die zowel z'n stem als z'n plas tracht af te knijpen, het schalkse van een bandparodist die schuine moppen tapt alsof het alcoholvrij bier is, tot de zelfvoldaanheid van een latino halfgod die weet dat hij jury en publiek in z'n zak heeft dankzij z'n dierlijk magnetisme en de juiste deodorant. Heb je ooit een carrière als mimespeler overwogen, of is de muur van vijandigheid waar je op stuit tijdens je theatertour langs rokerige achterafzaaltjes je al erg genoeg? Als een Eric uit 'Idols 2' niet gehinderd door enig talent het al tot 'Goede Tijden, Slechte Tijden' kan schoppen, moet voor jou toch zeker een glansrijke loopbaan als musicalster off off off off Broadway zijn weggelegd.

19:37  
Anonymous Anonymous said...

Of was hij nou 'Onderweg naar Morgen'?
Ik kijk nooit naar Nedersoaps, ik zeep me er alleen mee in.

19:45  
Anonymous Anonymous said...

Hoi Gabe
Hartstikke goed. Je weet ik hou van deze stijl. Kijk uit naar je nieuwe song. Ga door want ik vind dit te gek. Je bent mijn idol toch al.
liefs van mij.

14:16  
Anonymous Anonymous said...

A man who dares to barrens one hour of one of these days has not discovered the value of life.

[url=http://middlestart.org/forums/member/3698/]Jake[/url]


Jake

20:40  
Anonymous Anonymous said...

We should be careful and fussy in all the intelligence we give. We should be especially careful in giving information that we would not think of following ourselves. Most of all, we ought to escape giving recommendation which we don't imitate when it damages those who transport us at our word.

socket wrench

[url=http://socket-wrench-83.webs.com/apps/blog/]socket wrench[/url]

14:57  
Anonymous Anonymous said...

To be a noble human being is to have a amiable of openness to the in the seventh heaven, an cleverness to trust uncertain things beyond your own manage, that can lead you to be shattered in unequivocally outermost circumstances on which you were not to blame. That says something exceedingly outstanding thither the condition of the ethical passion: that it is based on a corporation in the up in the air and on a willingness to be exposed; it's based on being more like a plant than like a treasure, something kind of tenuous, but whose extremely particular attractiveness is inseparable from that fragility.

15:57  
Blogger Gabriel said...

I don't understand. The more I read it, the more I get confused. Did you do that intentionally?

17:16  

Post a Comment

<< Home